4 måder at tilmelde sig på.

1) Via vores hjemme side: familiskolen.dk. Nemt og hurtigt. Find holdet - Følg anvisningen. Du kan hurtigt se om, der er plads på holdet:

Grøn plet = Ledige pladser.
Gul plet = Kun få ledige pladser.
Rød plet = Fuldtegnet. Du skrives på venteliste.

Din tilmelding er først registreret, når du modtager en mail med bekræftelse.

2) Via telefonen på 45 80 67 00 i kontorets telefontid.

3) Via en mail til Familieskolen. Send os oplysninger om holdnummer, dit navn, adresse, telefonnummer, fødselsdato eller CPR-nummer.

4) Personlig tilmelding og betaling af deltagergebyr på Familieskolens kontor.
OBS! Dankort eller Mobilepay kan ikke anvendes ved betaling på kontoret.

VIGTIGT: Ved tilmelding skal der altid opgives den voksnes oplysninger. En tilmelding dækker en voksen og et barn, på nær på vores hold for gravide. Det er kun muligt at købe flere pladser i eget navn på vores foredrag. På alle andre hold SKAL der altid opgives navn mm. på alle personerne, der skal tilmeldes.

Husk: Hvis du tilmelder dig hold eller foredrag uden for din hjemkommune eller til reduceret pris (se nedenfor) skal du oplyse fuldt CPR-nummer iflg. Folkeoplysningsloven. Læs mere om vores persondatapolitik her.

Venteliste
Du skal være velkommen til at skive dig på venteliste på så mange hold som muligt. Det forøger din chance for at få en ledig plads. Hvis der kommer en ledig plads på et hold (også efter at det er startet), vil vi altid kontakte den første på ventelisten og tilbyde vedkommende på pladsen. Du kan derfor godt være heldig at få en plads, selvom du står på venteliste - også selvom holdet er gået igang. Hvis du bliver tilbudt en plads efter holdstart, vil du selvfølgelig kun komme til at betale for de mødegang, som er tilbage på holdet.

Hvis du er blevet tilbudt en plads, men ikke ønsker den, så HUSK at give kontoret besked så hurtigt som muligt, så vi kan tilbyde pladsen til en anden.

Vejledning og information
Du er altid velkommen til at kontakte Familieskolens kontor, hvis du vil vide mere om de enkelte hold og foredrag. Ring til kontoret på 45 80 67 00 eller send en mail til kontoret her.

Tilmeldingsfrist
Husk at tilmelde dig i god tid før holdstart, da det kan være afgørende for, om holdet bliver oprettet!
OBS! Du kan altid tilmelde dig vores hold, også efter det er startet, hvis der er ledige pladser på det. Du betaler kun for det antal mødegange, der er tilbage på holdet.

Holdstart
Gem mødekortet, som du vil modtage i en mail efter din tilmelding. Dér står vigtige oplysninger om det hold, du er tilmeldt. Har du ikke hørt fra os efter din tilmelding, skal du blot møde op på undervisningsstedet den angivne dato og tidspunkt for holdstart. Er du i tvivl, så ring til kontoret.
Hvis du er tilmeldt et hold, der ikke igangsættes vil du enten blive tilbudt at flytte til et andet hold. Hvis du ikke ønsker dette, returnerer vi hele deltagergebyret.
HUSK at du altid kan se holdstart og mødegange på vores hjemmeside.

Reduceret pris
Nedenstående borgere kan deltage til nedsat pris på hold i deres hjemkommune. Tilskuddet fastlægges af den enkelte kommune.

LYNGBY-TAARBÆK: Pensionister, efterlønsmodtagere og ledige.

GENTOFTE: Pensionister, efterlønsmodtagere, studerende og ledige.

FREDERIKSBERG, KØBENHAVN: Pensionister, efterlønsmodtagere, studerende der modtager SU eller kan fremvise en underskrevet uddannelsesaftale og ledige.

CPR-nummer skal altid oplyses ved tilmelding til reduceret pris eller, hvis man tilmelder sig hold, der foregår udenfor ens hjemkommune.

Dokumentation:

• Studerende og lærlinge skal dokumentere, at de enten modtager SU eller har underskrevet en uddannelsesaftale.
  • Arbejdsledige, arbejdsledige på uddannelses-/børnepasningsorlov samt bistandsklienter og efterlønsmodtagere skal underskrive en tro- og love-erklæring. Relevant dokumentation, samt underskrevet tro- og love-erklæringer mailes eller sendes til Familieskolens kontor:

LOF FAMILIESKOLEN
    Kulturcenter Mariehøj