Hensyntagende hold

Hold for kvinder der har mistet et spædbarn

For mange kan det være en lettelse at tale med andre, og der kan være meget indsigt og styrke at hente i et forum af mennesker, der befinder sig i samme situation.

Hvem underviser?
Kurset ledes af psykomotorisk terapeut (DAP) Anja Lund Sørensen, der udover stor erfaring med at undervise efterfødselshold også har deltaget på seminaret ”Krop, kommunikation og metode” hos Landsforeningen Spædbarnsdød.

Har du spørgsmål til kurset er du altid velkommen til at kontakte underviseren på tlf 31180117 eller mail [email protected]

Sorter efter

onsdag den 25.09.24

(-H) Efterfødsel for kvinder der har mistet et spædbarn