Afmelding

Hvis du ønsker at afmelde dig kontakt da venligst Familieskolen.

Hvis du har fortrudt din tilmelding eller du bliver forhindret i at deltage på et hold, kan afmeldingen ske indtil 7 dage før planlagt holdstart. I tilfælde af at du ønsker at afmelde dig kontakt da venligst Familieskolens kontor på 45 80 67 00 eller send en mail til kontoret her. Ved senere afmelding kan deltagergebyret ikke refunderes.

Du er først afmeldt et hold, når du har modtaget en bekræftelse fra Familieskolen på, at vi har modtaget din afmelding.

Du kan enten lade deltagergebyret blive stående i vores system som et tilgodehavende, eller vælge at få det udbetalt.

Hvis du har betalt via en bankoverførelse, bedes du venligst oplyse dine bankoplysninger (registreringsnummer og kontonummer) til kontoret, så ledes at vores bogholder kan oprette en bankoverførelse. Har du betalt med dankort, vil pengene blive tilbageført til det kort, som blev brugt ved betalingen. Tilbageførelsen vil ske indenfor 10 bankdage.

OBS! Manglende betaling er IKKE en afmelding.