PRØVETIME: Babytegn, sang og leg - for de mindste.

FINGERSPROG/BABYTEGN

Vil du gerne vide lidt mere om babytegn? Så kom med til dette event og find ud af, hvordan babytegn kan bruges til at kommunikere med dit lille barn FØR talesproget er udviklet.

Hør også om, hvilke fordele der kan være ved at bruge tegn med din baby, og lær nogle gode begyndertegn. På Fingersprogs hold i babytegn lærer man tegnene gennem sang og musik - kom med og oplev hvordan!

At bruge tegn med din baby er en skøn måde at få ekstra øjenkontakt på, at få øget fokus på nærvær og at blive mere opmærksom på din babys signaler. Når dit lille barn begynder at kunne lave tegn til dig, vil det betyde utrolig meget for ham/hende at blive forstået, og I vil opleve færre frustrationer fordi din baby kan fortælle dig, hvad han/hun tænker og har brug for.

Fingersprog tilbyder kurser for babyer i alderen 2-5 måneder gennem Familieskolen. Få mere information om holdene her: https://familieskolen.dk/born-og-foraeldre/babytegn

704421 - PRØVETIME: Babytegn, sang og leg - for de mindste.
    onsdag den 02.10.24 kl. 11:00 - 11:55
    Undervisere

Magneten, Bernhard Bangs Allé 43, 2000 Frederiksberg

onsdag den 02.10.24