Eline Haugaard
    Eline er uddannet psykomotorisk terapeut i 2009.
    Derudover er hun bl.a. uddannet babyterapeut fra Dansk Akademi For Kropsterapi, Tryk og Glad Babymassage instruktør hos Katrine Birk og Merete Kongsmark og psykomotorisk stress og traume behandler hos Jacob Kongshaug.
    Eline brænder for arbejdet med de små børn, de gravide og den nye familie og tilbyder udover undervisningen i babysvømning og bevægelse i vand for gravide, også kropsbehandling til denne målgruppe. For mere information se hjemmesiden H O M E | Babybehandleren.
    ”At ”lande” i verdenen både som barn og som ny forældre er en kæmpe omvæltning, jeg brænder for at støtte, guide og vejlede i denne proces på en ernerkendende og blid facon”
    Privat bor Eline på Vesterbro sammen med sin kæreste og deres to piger.

Babysvømning 8-12 mdr.

Kom til babysvømning få inspiration til vådt samvær og leg, der støtter dit barns sansemotoriske udvikling.
Vand stimulerer børns sanser og motorik, og babysvømning er en rigtig god måde at blive fortrolig med vandet på. Vi har fokus på tillidsskabende samvær i det våde element med træning af sikkerhed, balance, position og understøttelse i vand. Trygheden højnes undervejs både for barn og voksen, imens der leges, udforskes og udfordres. Vi starter roligt op og når efterhånden til at plaske, hoppe, flyde og dykke. Vi leger og træner i børnenes tempo, så alle kan opleve glæden, styrken og velværet ved at bevæge sig i vand. Forskellige sange indgår naturligt i undervisningen.

Du får som mor/far al den støtte og vejledning, du har behov for, når du skal lære at håndtere barnet i vandet, og du behøver ikke at kunne svømme.

PRAKTISK
Med henblik på at minimere risikoen for fækalieudslip er DGI-Byens regler mht. børnenes badetøj således:
Godkendte blebadebukser er obligatoriske for børn op til 3 år eller indtil de er renlige.
Godkendte blebadebukser er Happy Nappy-modellen eller lign. Det er vigtigt, at de er tætsiddende omkring lårene og rundt om maven.
Blebadebuks skal bæres sammen med en badeble såsom ’Little Swimmers’.
Badebleer, som fx. "Little Swimmers" er ikke godkendt alene.
Ved brug af egne blebadebukser, så skal de overholde reglerne og fremvises og godkendes i billetsalg.
Godkendte blebadebukser kan købes i billetsalget.

Der er puslefaciliteter og mikrobølgeovn i både herre- og dameomklædningsrum.

Undervisningen foregår i ”Indsøen”, hvor vandet er cirka 32 grader varmt.

ALDERSINDDELINGEN ER VEJLEDENDE
Børn er forskellige og udvikler sig i forskellige tempi, så aldersinddelingen skal kun forstås som vejledende. Hvis dit barn fx er forsigtigt anlagt eller virker utryg ved vand, er det en god idé at tænke lidt nedad i fht. aldersrammen. Hvis barnet derimod er motorisk langt fremme, frisk på nye udfordringer og måske endda allerede vandtilvænnet, kan det være en god idé at tænke lidt opad i fht. aldersrammen.
Holdene er små, så der er god mulighed for at tage individuelle hensyn undervejs.

BEMÆRK
Tilmeldingen gælder en voksen med et barn og det er kun den voksne, der skal tilmeldes.

Praktisk info

PRAKTISK
Blebadebuks skal bæres sammen med en badeble såsom ’Little Swimmers’.
Badebleer, som fx. "Little Swimmers" er ikke godkendt alene.
Godkendte blebadebukser kan købes i billetsalget.

Der er puslefaciliteter og mikrobølgeovn i både herre- og dameomklædningsrum.

Undervisningen foregår i ”Indsøen”, hvor vandet er cirka 32 grader varmt.

ALDERSINDDELINGEN ER VEJLEDENDE

BEMÆRK

603443 - Babysvømning 8-12 mdr.
tirsdag den 02.04.24 kl. 11:30 - 12:00
Undervisere

DGI-byen, Tietgensgade 65, 1704 København V

Ny pris (hold er startet)