• Camilla Gaardbo Christensen
    Camilla er uddannet sygeplejerske og har arbejdet dels med multihandikappede børn dels på børnekræftafdelingen på Risghospitalet.
    Hun er certificeret førstehjælpsinstruktør gennem Dansk Førstehjælpsråd samt medlem af Foreningen af Selvstændige Førstehjælpsinstruktører.
    Hun driver ”SMÅ LIV”, der er en virksomhed, hvor det handler om at lære nybagte forældre førstehjælp til de små.

Babyzoneterapi og massage 0-6 mdr.

Barselsworkshop

På denne workshop får du konkrete redskaber, der gavner dit barns helbred og velvære.

Du lærer bl.a. zoner, akupressurpunkter og massageteknikker, der kan bidrage til at forbedre babys søvn, styrke immunforsvaret, hjælpe på fordøjelsen og måske lindre mavekneb, hoste, feber, snotnæser og ondt i ørerne samt løsne spændte muskler.

Udover de rent helbredsmæssige gevinster er babyzoneterapi og massage en hyggelig aktivitet fyldt med dejligt nærvær, der styrker båndet mellem forælder og barn og øger kropsbevidstheden samt tryghedsfølelsen.

På workshoppen får du udleveret et lille guide med de vigtigste informationer, så du bedre kan huske det hele, når I kommer hjem.

Medbring et stort håndklæde og olie efter eget valg.

605509 - Babyzoneterapi og massage 0-6 mdr.
tirsdag den 04.06.24 kl. 09:30 - 11:00

FAMILIESKOLEN, Nørrebrogade 14 B, 2200 København N

DKK 350,00
tirsdag den 04.06.24