Yoga efter fødslen

Vi laver øvelser, hvor baby er med og fokuserer på genoptræning af bækkenbund, mave og lænd samt på afspænding af ømme skuldre og nakke.

Du kan sortere holdene efter forskellige kriterier i rullegardinet nedenfor - Sorter efter: startdato, hold, underviser, by, postnummer eller ugedag.

Klik på det enkelte hold for mere information og tilmelding.

Nederst på siden kan du finde de hold, der er startet.

Sorter efter

Har du et ønske om at komme i form igen efter din fødsel så kan det være, at vores yoga efter fødslen hold lige er noget for dig. Her er der fokus på de områder af kroppen, der har været hårdest belastet under graviditeten, under fødslen samt efter fødslen.Det drejer sig specifik om genoptræning af bækkenbunden, maven, lænden samt afspænding af nakken og skuldre. Det er vigtigt at få kroppen trænet efter en fødsel og på vores yogahold bliver der taget hensyn til den individuelle. Din baby er selvfølgelig velkommen på holdet, så I kan få en dejlig stund med mor barn yoga. Vores dygtige undervisere lægger stor vægt på, at I får de rette redskaber med hjem fra efterfødselstræningen, så I kan træne videre derhjemme. Der er fokus på at få en bedre kropsbevidsthed og kropsholdning og du vil hurtigt opleve effekten af din efterfødselstræning ved Familieskolen. I yoga er der fokus på åndedrættet og smidighed med øvelser, der arbejder på at forene sindet og kroppen. Alt gøres i et roligt tempo med respekt for kroppen.Hvis du har spørgsmål til, hvilket hold, der passer til dig, er du meget velkommen til at kontakte vores undervisere.